Güçlü antioksidan özellik gösteren Coenzyme Q-10 (ubikinon), mitokondride enerji üretiminde rol oynayan hidrofobik, vitamin benzeri bir bileşiktir. Ubikinon ismi “ubiquitous” tan gelip “her yerde bulunan” anlamındadır.
Haber detayı için tıklayınız.
|
Osteoporozdan korunmanın en etkili yöntemi, kemik yoğunluğunun maksimum düzeye ulaştığı dönemde güçlü, sağlam bir kemik yapısı oluşturmaktır.
Haber detayı için tıklayınız.
|
Yağda çözünen vitaminlerden D vitamininin en önemli ve en bilinen etkisi kemik sağlığı üzerinedir.
Haber detayı için tıklayınız.
|
Solgar Vitamin’in ürün sponsorluğunu üstlendiği lisanlı Türk dağcı Tunç Fındık, dünyanın en yüksek 7. zirvesi olan Dhaulagiri dağı tırmanışını gerçekleştirdi.
Haber detayı için tıklayınız.
|
Yapılan yeni bir çalışmada antioksidan ve karotenoid takviyelerinin yaşa bağlı maküler dejenerasyonu olan hastalarda retina sağlığını geliştirebileceği belirtildi.
Haber detayı için tıklayınız.
|
Yapılan yeni bir araştırmada soya izoflavonlarından daidzeini zengin olarak içeren takviyelerin menopozda görülen sıcak basması insidansını %52 azaltabileceği fade edildi.
Haber detayı için tıklayınız.
|
Harvard Tıp Fakültesinde yapılan bir araştırmada soya izoflavonlarından diadzeini zengin olarak içeren takviyelerin menopozda görülen sıcak basması insidansını %52 azaltabileceği ifade edildi.
Haber detayı için tıklayınız.
|
Yapılan bir araştırmada stres kaynaklı gastrointestinal sistem rahatsızlıklarının probiyotik kullanımı ile azalabileceği belirtildi
Haber detayı için tıklayınız.
|
Yeni bir meta-analize göre yüksek miktarda Omage-3 yağ asitleri ve balık tüketimi yaşa bağlı maküler dejenerasyon (AMD) gelişme riskini azaltıyor.
Haber detayı için tıklayınız.
|
Photochemistry and Photobiology dergisinde yayınlanan meta-analiz çalışmasında oral yolla kullanılan β-Carotenenin güneş yanıklarına karşı koruyucu olduğu sonucuna varıldı.
Haber detayı için tıklayınız.
|
Yeni bir araştırma; antioksidan takviyelerinin, hayatta kalma süresini uzattığını, tümör tedavisini desteklediğini ve hastalar tarafından kemoterapinin tolere edilebilme oranını arttırabileğini belirtiyor.
Haber detayı için tıklayınız.
|
Birinci çalışma The Dutch National Institute for Public Health and the Environment tarafından 210 Alzheimer hastası olmayan birey üzerinde yapıldı. Kognitif fonksiyonlar özel bir metod uygulanarak değerlendirildi.
Haber detayı için tıklayınız.
|
Yeni bir yayında, daha önceki çalışmalarda yüksek doz kullanılan Omega-3 yağ asidi DHA’nın, düşük dozda da kan basıncını başarılı bir şekilde 3mm-Hg azalttığı yazıldı.
Haber detayı için tıklayınız.
|
İleri yaştaki insanlar günümüzde dünya nüfusunun %10’unu oluşturuyorlar. Bu sayının 2050 yılında ikiye katlanacağı ve bu durumun halk sağlığı sistemleri, medikal ve sosyal hizmetler üzerinde artan talepler yaratacağı düşünülüyor.
Haber detayı için tıklayınız.
|
Solgar Vitamin Ar-Ge departmanının çalışmaları sonucunda, günlük lesitin ihtiyacını karşılamada daha uygun bir doz olan 1360 mg’lık lesitin softjelleri üretildi.
Haber detayı için tıklayınız.
|
British Journal of Obstetrics and Gynaecology dergisinde yayınlanan çift kör plasebo kontrollü bir çalışmada, menstürasyon dönemlerini ağrılı geçiren (dismonore) kişilerde...
Haber detayı için tıklayınız.
|
Norveçli doktorlara göre et, süt ürünleri ve bazı yağlarda doğal olarak bulunan konjuge linoleik asit (CLA) vücut yağ seviyelerini azaltmakta.
Haber detayı için tıklayınız.
|
Connecticut ve Coulombia Üniversitelerinde yapılan bir araştırmada üzüm içerisinde bulunan polifenollerinin koroner kalp hastalıklarındaki faydaları araştırıldı.
Haber detayı için tıklayınız.
|
Stockholm’de yapılan Avrupa Kardiyoloji Kongresi’nde balık yağının kalp hastalıkları ve inme riskini diğer ilaçlar gibi azaltabileceği gösterildi.
Haber detayı için tıklayınız.
|
Hepimiz gazlı içeceklerin sağlığımıza çok da olumlu etkileri olmadığını biliyoruz ancak henüz bitmiş yeni bir çalışma ile düzenli kola tüketiminin
Haber detayı için tıklayınız.
|
Oregon’da yapılmış yeni bir çalışmada, C vitamininin sigara içen kişilerde çok sık görülen E vitamini eksikliğine bağlı sorunları azaltabileceği gösterilmiştir.
Haber detayı için tıklayınız.
|
Journal of Nutrition dergisinde yayınlanmış olan bir çalışmada düzenli olarak her gün multivitamin takviyesi alan kişilerin kalp krizi geçirme ihtimali daha düşük bulunmuş.
Haber detayı için tıklayınız.
|
Araştırmacılar, C vitamini alımının arttırılması şiddetli astıma karşı yardımcı olabileceğini bildirdiler.
Haber detayı için tıklayınız.
|
Depresyon durumu görülen hastaların % 75’inde atipik depresyon durumu söz konusudur.
Haber detayı için tıklayınız.
|
Metilsülfonilmetan (MSM), diz ağrısını belirgin derecede azaltıp, diz fonksiyonlarını belirgin derecede artırıyor.
Haber detayı için tıklayınız.
|
Glukozamin ve kondroit kombinasyonu, Osteoartriti olan kişilerde ağrıyı azaltmada etkilidir.
Haber detayı için tıklayınız.
|
Besinlerle ve gıda takviyeleriyle alınan selenyum miktarının arttırılması, mesane kanseri riskini %70 oranında azaltabiliyor.
Haber detayı için tıklayınız.
|
Jacques ve arkadaşları, yaşa bağlı kataraktı olan kadınlarda, besin takviyelerinin lens opaklığı üzerindeki etkilerini incelediler.
Haber detayı için tıklayınız.
|
Kilo vermek amacıyla diyet yapan obez postmenapozal kadınlarda kemik kaybı kalsiyum takviyeleri ile önlenebilmektedir.
Haber detayı için tıklayınız.
|
Hamileliğin son döneminde folik asit takviyesinin anne sağlığı üzerinde olumlu etkilerinin olup olmadığı araştırıldı.
Haber detayı için tıklayınız.
|
Dr. Michael Murray'in en çok bilinen ve referans olarak kullanılan kitabı Encyclopedia of Natural Medicine Türkçe'ye çevrildi.
Haber detayı için tıklayınız.
|
Doğal Tıbbın önde gelen uzmanlarından Dr. Michael Murray Solgar Vitamin’in konuğu olarak ilk defa Türkiye'ye geldi.
Haber detayı için tıklayınız.
|
Eczacılık Ödülleri 3. Yılında...
Haber detayı için tıklayınız.
|
European Journal of Clinical Nutritionda yayınlanan en son çalışmada, yaşlılarda düşük antioksidan seviyeleri ve bunların yaratabileceği problemler üzerinde duruldu.
Haber detayı için tıklayınız.
|
Yeni bir çalışmada C vitamini takviyesinin sigara tiryakilerinde görülen E vitamini eksikliğini düzeltebileceği belirtildi.
Haber detayı için tıklayınız.
|
Türkiyede “Karbon Nötralizasyon Projesi”ni Başlattık! Motorlu araçlarımızdan havaya karışan karbon bileşiklerinin nötralize edilebilmesi için Ege Orman Vakfı aracılığıyla 3000 ağaç dikimi gerçekleştirdik.
Haber detayı için tıklayınız.
|
VISP çalışması sonuçları tekrar gözden geçiriliyor: Ekstra B vitamini felç riskini azaltabilir.
Haber detayı için tıklayınız.
|
Selenyum ve osteoartrit arasındaki ilişki
Haber detayı için tıklayınız.
|
Ege Üniversitesi Tıp Fakültesinde Fitoterapi Kursu
Haber detayı için tıklayınız.
|
Solgar, Türkiye’de “Karbon Nötralizasyon Projesi”ni Başlatıyor!
Haber detayı için tıklayınız.
|
Soyanın Yararları
Haber detayı için tıklayınız.
|
Kalp Sağlığı İçin Üzüm
Haber detayı için tıklayınız.
|
Yeşil Çay Otoimmun Bozukluklarla Savaşabilir
Haber detayı için tıklayınız.
|
L-Carnitine Takviyesi Sperm Hareketliliğini Arttırabilir
Haber detayı için tıklayınız.
|
Likopen Pankreas Kanseri Riskini Azaltabilir
Haber detayı için tıklayınız.
|
Kalsiyum, Kadınlarda Kolorektal Kansere Karşı Koruma Sağlayabiliyor
Haber detayı için tıklayınız.
|
Kalsiyum Takviyeleri Uzun Süreli Yararlar Sağlıyor
Haber detayı için tıklayınız.
|
Kilo korumaya yardımcı takviyeler
Haber detayı için tıklayınız.
|
Beta Carotene takviyeleri cildi güneş yanıklarından koruyabilir
Haber detayı için tıklayınız.
|
Solgar.com.tr Türkiye’nin En İyi 3.Sağlık Sitesi
Haber detayı için tıklayınız.
|
Chondroitin Sülfat diz osteoartiritinde yardımcı
Haber detayı için tıklayınız.
|
1999'dan bu yana Solgar'ın Ödül Kazanan Formülleri
Haber detayı için tıklayınız.
|
E Vitamini prostat ve mesane kanserine karşı koruma sağlıyor
Haber detayı için tıklayınız.
|
Solgar VM 2000, en iyi besin takviyesi seçilerek İngiliz Besin Takviyeleri Ödülü’nü kazandı
Haber detayı için tıklayınız.
|
C ve E vitaminleri yaşlılarda Alzheimer hastalığının ilerlemesini engelleyebiliyor
Haber detayı için tıklayınız.
|
Solgar.com.tr yenilenen yüzü ile yayına başladı.
Haber detayı için tıklayınız.
|
Kıkırdak zedelenmeleri ve osteoartrit (kireçlenme) gibi dejeneratif eklem hastalıklarında glucosamine takviyeleri eklemlerdeki ağrıyı azaltabiliyor.
Haber detayı için tıklayınız.
|
Solgar Vitamin olarak 2003 yılının ikinci yarısında çeşitli kongre ve seminer katılımlarına devam ettik.
Haber detayı için tıklayınız.
|
Kalp Hastalıkları konusunda kadınlar daha dikkatli olmalı
Haber detayı için tıklayınız.
|
Yapılan birçok araştırma luteinin, yaşlılık kaynaklı maküler dejenerasyonu yavaşlattığını gösteriyor.
Haber detayı için tıklayınız.
|
Beslenme üzerine yapılan bir çalışmada, luteinin ve zeaksantinin akciğer sağlığı üzerinde belirgin pozitif etkilerinin olduğu belirtildi
Haber detayı için tıklayınız.
|
Pasif içicilere C vitamini koruması: Yeni bir çalışmaya göre pasif içiciliğin yol açtığı hasarı...
Haber detayı için tıklayınız.
|
Soya isoflavonlarının kemik mineral içeriği düşük postmenopozal kadınlarda kalça kırıklarına karşı koruma amacıyla kullanılabileceği bildiriliyor.
Haber detayı için tıklayınız.
| |